یونیماگ

فروش انواع کامیون

یونیماگ

یونیماگ ؛ آفرود و فراتر از آن 

چه بخواهید ردپای کاوشگران بزرگ را دنبال کنید یا مکانهای جدیدی را کشف کنید که قبلاً کسی در آنجا نبوده است بنز یونیماگ  این امکان را فراهم می کند. هر کجا که مسیر شما  را می رساند ، می توانید روی قابلیت اطمینان ، قدرت بالا ، قابلیت بی نظیر آفرود بنز یونیماگ حساب کنید. چون ماجراهای واقعی از جایی که  آسفالت تمام  می شود شروع می شود

یونیماگ خودتو بساز ! 

چه تغییراتی در ماشین دلخواهتون نیاز دارید ؟ یونیماگ  کاملاً نیازهای شما را برآورده می کند. تغییرات فنی زیادی میتوان بر روی بنز یونیماگ انجام داد ، چه در کارخانه اصلی چه در کارگاه های غیر رسمی ، تقاضای تغیرات شما برای راه حلهای متناسب با نیاز های شما تقریباً هیچ محدودیتی ندارد.

یونیماگ ، همسفر ی ایده آل

با بنز یونیماگ یک همسفر همه فن حریف و ایده آل دارید یک کاروان فوق العاده ، یک وسیله نقلیه قوی و قابل اعتماد برای رفتن به شکار یا یک دوره همه ساده در طبیعت ، همه چیز همانطور است که از مرسدس بنز انتظار دارید چه در اولین سفر چه بعد از چندین هزار کیلومتر رانندگی

 قابلیت فوق العاده آفرود ، بسیار قوی ، قابل اعتماد و هزاران بار آزمایش شده.

با یونیماگ ، شما آماده برای چالش های شدید هستید ، در سراسر جهان. شما می توانید آن را در هر سفر احساس کنید: گشت و گذار ، صعود ، کوهنوردی و پیروزی در خون یونیماگ است. و همچنین در صورت لزوم مسافت زیادی را طی خواهد کرد. با موتورهای قدرتمند و قابل اطمینان که حداکثر 160 کیلووات (218 اسب بخار) را تأمین می کنند. به لطف شاسی تقریباً غیر قابل تخریب قادر به رانندگی خارج از جاده ، گل ، سنگ و شن و ماسه ، برف ، یخ و بستر رودخانه که به طور غیرمنتظره ای طغیان می کند هستید.

یونیماگ ، خیلی آفرود !

وقتی حتی کامیون های چهار چرخ متحرک به محدودیت های خود می رسند ، زمان آن رسیده است که مرسدس بنز یونیماگ فرصت هایی را فراهم می کند که هیچ وسیله نقلیه دیگری در جهان قادر نیست کانسپت منحصر به فرد شاسی و موتور فوق قدرمتند آن باعث می شود یونیماگ خیلی آفرود باشد !
جادار و راحت ارگونومیک
کابین راننده یونیماگ همه چیز را دارد تا کارهای روزمره را برای راننده و تیمش هر چه بیشتر ارگونومیک و ایمن سازد. فضای داخلی با روکش های عایق صوتی و صندلی های لوکس ، فضای ذخیره سازی و فضای مناسب برای سر را فراهم می کند ، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش کمکی فضای دلپذیری را در هر شرایطی تضمین می کنند.

تنها رقیب یونیماگ از هم خوانواده های خودش یعنی کمپرسی بنز آکتروس هست

ضد آب !

آبراهه ها و مناطق سیل زده مانعی برای یونیماگ نیست. به لطف فن آوری لوله گشتاور ، لوله ورودی هوا در سطح سقف کابین و مجموعه های اصلی ضد آب ، در حال حاضر یونیماگ استاندارد های لازم برای عمق 80 سانتی متر دارد . با استفاده از سیستم قابلیت fording اختیاری ، می توانید از عمق آب تا 1.20 متر نیز بدون زحمت عبور کنید. ایمن و خشک ، بدون آسیب دیدن از نفوذ آب یا شن و ماسه. اقدامات ویژه آب بندی از کلیه اجزای مهم در برابر نفوذ آب ، رطوبت و خاک محافظت می کند.

سیستم گیربکس

سیستم انتقال قدرت الکترو پنوماتیک کاملاً همزمان (Telligent) با هشت دنده جلو و شش دنده عقب با عملکرد بسیار روان ، عمر طولانی و کاملا سازگار با سخت ترین شرایط

یک  آپشن ویژه آفرود که به صورت اختیاری در دسترس است با هشت دنده جلو و عقب اضافی ، حداکثر کشش را در محدوده سرعت پایین تر از 1 تا 15 کیلومتر در ساعت تضمین می کند.

تعویض دنده عقب و سریع الکترونیکی.

 همگام سازی EQR (الکترونیکی سریع برگشت معکوس) باعث می شود تا بتوانید به راحتی و   سرعت مانور یا تغییر جهت را تغییر دهید.

تغییر خودکار

عوض کردن دنده با لذت 

AutomaticShift در کار و عملیات حمل و نقل احساس راحتی می کند. به سادگی با فشار دادن یک دکمه بین M برای “دستی” و A برای “تعویض دنده اتوماتیک” تصمیم بگیرید. همه بدون استفاده از کلاچ.

 ویژگی خاص: حتی در حالت اتوماتیک می توانید از دکمه تعویض دنده برای مداخله و تغییر دنده استفاده کنید.

هنگام رانندگی در جاده ها می توانید بین تعویض دنده اتوماتیک یکی را انتخاب کنید تا بتوانید کاملاً روی ترافیک یا تعویض دنده دستی تمرکز کنید. برای کنترل کامل وسیله نقلیه هنگام آفرود

واقعا حیفه که نمیتونیم از همچین ماشین زیبا و قدرتمندی در کشورمون داشته باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.