جعبه ادکلن

فروش انواع کامیون

جعبه ادکلن

جعبه ادکلن ، فروش یک محصول تنها به کیفیت محصول بستگی ندارد ، بلکه مهم‌ ترین مرحله برای فروش محصول چاپ وبسته بندی جعبه محصولاتیه که در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بتواند نظر مشتریان را به سمت ویترین و دیزاین نمایشگاهی شما جلب کند. بنابراین نوع بسته بندی و چاپ جعبه محصول در میزان فروش آن نقش به سزایی را ایفا میکند. یک ادکلن باکیفیت همراه با چاپ وجعبه ادکلن خوب می‌تواند سطح فروش شما را در بازار پر رقابت امروزهه بالا ببرد ، چون مشتریان شما در مرحله اول به چاپ جعبه ادکلن کار شما نگاه میکنند. از این رو همین امر موجب شده تا تولید کنندگان و کارخانجات بزرگ در سرتاسر جهان بخشی از شرکت خود را به طراحی و چاپ بسته ‌بندی محصولاتشان اختصاص دهند. شاید برایتان پیش بیاید پس از طراحی و قبل از ارسال آن جهت چاپ ، آماده کردن یک ماکت نمونه از طرح می‌تواند ایرادات کار را برطرف کند به این معنی که اجرا طراحی اولیه و تحقیق وبررسی با درنظر گرفتن ابعاد و اندازه و نهایی کردن کار ، جهت چاپ وبسته بندی از اهمیت بسیار بالایی در تبلیغات شما برخوردار است. چاپ جعبه در مدلها ، جنس‌ها و افکت‌های پوششی مختلفی قابل تولید و چاپ است که در ادامه به تفکیک به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

 
جعبه و بسته‌بندی محصول علاوه بر زیبایی می‌تواند برای محصول به عنوان یک محافظ عمل کند. برای هر نوع از محصولات از یک نوع مقوا استفاده می‌شود و برای بعضی محصولات برخی از انواع مقواها ممنوعیت مصرف دارند. بریا مثال مقوای پشت طوسی که در تولید آن از کاغذهای بازیافتی استفاده می‌شود و ارزان‌ترین مقوا به حساب می‌آید برای مواد خوراکی ممنوعیت استفاده دارد. برای محصولات خوراکی و بهداشتی باید از مقوای ایندوربرد یا مقواهای بهداشتی و مقوای پشت سفید استفاده کرد. این نوع از مقواها دارای استانداردها و مجوزهای لازم برای بسته‎بندی مواد خوراکی هستند و کیفیت آنها از سایر مقواها بیشتر است. مقوای ایندوربرد یکی از مقاوم‌ترین انوع مقوا است که در برابر تغییرات آب و هوا و دما، تا حد زیادی حالت خود را حفظ می‌کند.


 

معمولا رنگ های آبی و سبز برای عطرهای خنک، رنگ های قرمز و نارنجی و بنفش برای عطرهای گرم استفاده میگردد، عطرها با رایحه‌های مختلف مشخصه رنگ متفاوتی را دارند که با چاپ رنگی بسته بندی با توجه به رایحه مد نظر می توان در بخش سرعت خرید و فروش و جلوگیری از اتلاف وقت برای مشتریان و خریداران طراحی مناسبی را انجام داد.

 

معمولا عطرها جزو مواردی هستند که بیشتر برای کادو دادن استفاده می‌شود و به دلیل قیمت بالای عطر و ادکلن‌های اورجینال در بازار، معمولا از عطرهای مشابه استفاده می‌شود که قیمت مناسب تری دارند اما بسته بندی و شیشه عطر در نگاه اول نظر مشتریان را جلب می‌کند. بنابراین طراحی جعبه های خلاقانه، با رنگ های مخصوص و چاپ برند و طلا کوب شده می تواند فروش عطرها را بهبود بخشد. قیمت جعبه ادکلن و عطر با توجه به تیراژ قابل محاسبه می باشد به همین منظور معمولا برای به صرفه بودن تولید از لحاظ اقتصادی، سفارش تولید جعبه در تیراژهای بالا در چاپ بلد پدیرفته می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.